GLSL Hacker 0.8.5.2
GLSL Hacker 0.8.5.2
نوشته شده در شنبه 13 تير 1394
بازدید : 326
نویسنده : two

GLSL (کوتاه از OpenGL سایه زبان) زبان سایه مبتنی بر C گسترده است که همراه با پشتیبانی از سیستم عامل های محبوب ترین به روز و می تواند shader های سازگار با اکثر کارت های گرافیک ایجاد شده است.

GLSL هکر یک قطعه قدرتمند نرم افزاری است که سبب شما را به استفاده از هر چیزی که GLSL را ارائه کرده است به منظور دریافت احساس از آنچه در جهان برنامه نویسی 3D همه چیز در مورد است. به عبارت دیگر، آن را در زمان واقعی نمونه سازی 3D و ابزار برنامه نویسی است.

ابزار GLSL-، مبتنی بر LUA Python- و آن را امکان را برای شما برای طراحی دموی، برنامه های کاربردی تعاملی و بازی. حتی ساده تر، فقط تصور کنید GLSL هکر به عنوان آزمون خصوصی خود را برای 3D تجربه.

کاربر پسند برنامه نویسی برنامه - حداقل از نقطه نظر یک برنامه نویس از نظر

واقعیت این است که این برنامه به خصوص برای برنامه نویسان طراحی شده است مشخص می شود هنگامی که شما آن را راه اندازی برای اولین بار. را فراموش کرده ام همه چیز در مورد نوار ابزار کاربر پسند و ویژگی های خود توضیحی، به عنوان شما توسط یک رابط تکمیل نشده به پایین فقط با یک نوار منو در اختیار شما استقبال.

با وجود ماهیت پیچیده آشکار آن، اصل پشت GLSL هکر بسیار ساده است. شما نیاز به سادگی یک فایل کد منبع (یک صحنه) و یا کشیدن و رها کردن بار آن را بر روی پنجره اصلی، و برنامه به سادگی نمایش محتوای خود را در فرم 3D زمان واقعی.

شما کمک می کند نیشگون گرفتن و کشیدن صحنه های GLSL و باعث می شود زندگی می کنند بیشتر تعاملی برنامه نویسی

نه تنها این، اما ابزار همچنین می تواند به شما کمک کند کد منبع را تغییر دهید. از آنجا که برنامه نویسی زنده از ویژگی های اساسی آن است، GLSL هکر شما را قادر به کمانچه در مورد با کد و تغییر پارامترها، همه در حالی که مشاهده تغییرات در زمان واقعی.

واقعا دست خود را کثیف و شروع به افزایش سرعت یک صحنه GLSL، شما در حال حاضر با توجه به لود فایل XML، شما نیاز به شروع شبکه زنده رابط برنامه نویسی از منوی Tools. آدرس سرور و شماره پورت را وارد کنید، و سپس کلیک بر روی دکمه های تعیین شده برای اتصال.

پس از برنامه GSLS از لیست GPU و shader های که آن را از جعبه ویرایش را تشکیل می دهند را انتخاب کنید، شما آماده برای شروع روند زنده برنامه نویسی می باشد. هنگامی که به پایان رسید، معکوس کردن روند و بسته جلسه برنامه نویسی زنده با قطع از سرور.

مفید ابزار برنامه نویسی GSLS 3D

ممکن است به نظر می رسد نه به عنوان زیاد است، اما برنامه نویسان خارج وجود دارد مطمئنا قدردانی حتی رابط اساسی ترین، و این دقیقا همان که در مورد این برنامه است.

همه در همه، GLSL هکر برنامه نویسی و نمونه سازی ابزار ساده است که مدیریت را به زنده برنامه نویسی به نظر می رسد کمی نی نی ساده تر و به مراتب تعاملی تر است.

 

دانلود 







کدکیبوردبرایوبلاگ

:: برچسب‌ها: 3D Sandbox , 3D Prototype Create , 3D Scene , 3D Scene Prototype , Sandbox GLSL , دیدن زمین ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: